Povrat pošiljke

Želim poslati nešto nazad.

Možete vratiti proizvode u izvornom stanju. Molimo Vas da proizvode dobro zapakirate kako se prilikom povrata ne bi oštetili.

Ukoliko ste primili robu koja je u neispravnom stanju, molimo da nas kontaktirate odmah po primitku.

Ovdje možete pronaći daljnje pravne informacije o predmetu povlačenja/opoziva.

Kako funkcionira povrat proizvoda u državi Hrvatska?

Proizvode možete vratiti u roku od 30 dana.

Vraćanje proizvoda kao registrirani kupac
Kako biste vratili proizvode, morate otići na detalje narudžbe. Tamo možete odabrati funkciju “vratite proizvod”. Odaberite koji će proizvodi biti vraćeni.

Vraćanje proizvoda kao gost
Ako ste kupnju obavili kao gost, morate otvoriti potvrdu narudžbe koju ste primili e-mailom. Kliknite na "Prikaži detalje narudžbe". Tamo ćete pronaći opciju "Vratite proizvod".

Nakon toga ćete jednostavno i praktično zaprimiti e-mail naljepnicu za otpremu. Ovo sadrži sve bitne informacije o tome kako vratiti paket. Na taj način povrat je za vas besplatan.

Kada nam vraćate proizvode, obratite pažnju na sljedeće:

  • Trebali biste pribaviti dokaz o poštarini i čuvati ga dok ne zaprimite povrat ili zamjenu.
  • Proizvode morate zapakirati s razumnom pažnjom kako se proizvodi ne bi oštetili u transportu.
  • Prilikom vraćanja elektroničkih uređaja potrebno ih je vratiti u originalnom pakiranju kako bi se izbjegla oštećenja tijekom transporta.
  • Za robu koju nam špediter mora poslati natrag, troškovi povratne dostave neće biti pokriveni.
  • Vaš ćemo povrat obraditi što je prije moguće. Napomena: Povrati se procjenjuju i obrađuju u Austriji.

Sve dodatne informacije možete pronaći u našim uvjetima poslovanja.

Kako mogu dobiti povrat novca?

Iznos će biti vraćen na izvorno korišteni način plaćanja. Ukoliko želite, možemo izraditi i vaučer za navedeni iznos.

Primit ćete potvrdu od nas s potvrdom dobropisa putem e-maila kada Vaš povrat bude obrađen. Napominjemo da robu morate vratiti u roku od 30 dana.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, pišite nam putem kontakt obrasca.

Imam reklamaciju

Žao nam je ako ste primili oštećen, neispravan ili krivi proizvod. Slobodno nam pišite putem kontakt obrasca. Odaberite Povrati i reklamacije kao razlog za kontakt i mi ćemo riješiti problem putem jamstva ili garancije. Više informacija o tome možete pronaći u našim Općim uvjetima poslovanja pod “Jamstvo i garancija”.