Povrat pošiljke

Kako funkcionira povrat proizvoda u državi Hrvatska?

Molimo Vas da za povrat paketa ispunite ovaj DHL obrazac. Zatim ćete e-mailom jednostavno zaprimiti naljepnicu za otpremu i dobit ćete informacije o tome kako postupiti. Na taj način povrat je za Vas besplatan.

Kad nam vraćate svoje proizvode, molimo da obratite pažnju na sljedeće:

  • Uzmite dokaz o povratnom slanju i čuvajte ga dok ne primite povrat novca ili zamjenu.
  • Vraćeni proizvodi bit će obrađeni u roku od 5 radnih dana (bez subote) nakon njihovog primitka.
  • Robu morate pažljivo zapakirati kako se proizvodi ne bi oštetili u transportu.
  • Kad vraćate elektroničke uređaje, morate ih poslati u originalnom pakiranju kako bi se izbjegla oštećenja prilikom transporta.
  • U slučaju robe koja nam se mora vratiti putem špedicije, ne preuzimamo troškove povrata.

Koji proizvodi se mogu vratiti?

Primljenu robu možete vratiti slanjem u roku od 14 dana. Nadalje, trenutno odobravamo produženo pravo na povrat od 16 dana. Tako da imate ukupno 30 dana za povrat robe.

Možete vratiti sve neotvorene proizvode koji nisu korišteni, a nalaze se u originalnom pakiranju. Molimo da zapakirane proizvode dobro zapakirate kako ne bi bili oštećeni prilikom vraćanja.

Navedite i točan razlog povrata (obrazac za povrat) i sljedeće podatke: ime, adresu, broj narudžbe.

Detaljnije pravne informacije o temi opoziva možete pronaći ovdje .

Kako mogu dobiti povrat novca?

Čim zaprimimo Vaš paket nazad, i unutar 30-dnevnog roka povrata, iznos će biti prebačen natrag na izvorno odabrani način plaćanja u roku od nekoliko radnih dana. Alternativno, ukoliko želite možemo izraditi poklon za kupnju.

Nakon obrade Vašeg povrata, poslat ćemo Vam potvrdu i obavijest o vraćenom iznosu.

Ukoliko imate pitanja, slobodno nas možete kontaktirati u bilo koje vrijeme.